Nouvelles

COVID-19: Enregistrement des doses reçues hors Québec/Registration of doses received outside Quebec

important

Depuis le 1er septembre 2021, un passeport vaccinal est demandé au Québec pour accéder à certains lieux et pour pratiquer certaines activités non essentielles. Les personnes qui ont été vaccinées à l’extérieur du Québec peuvent faire reconnaître leurs vaccins afin de recevoir un passeport vaccinal.

Trois journées de sans-rendez-vous sont offertes aux étudiantes et étudiants de l’Université Laval au Centre de vaccination de l’Université Laval (pavillon Alphonse-Desjardins) afin de faire reconnaitre les vaccins:

• Vendredi, 11 février 2022 de 8h à 16h
  • Lundi, 14 février 2022, de 8h à 16h
  • Mardi, 15 février 2022, de 8h à 16h

Vous pouvez vous présenter directement durant ces heures.

N’hésitez pas à nous transmettre vos questions en écrivant à l’adresse Covid19@ulaval.ca.

Since September 1st, a vaccination passport is required in Quebec in order to access certain places and to practice certain non-essential activities. People who have been vaccinated outside of Quebec can have their vaccinations recognized in order to receive a vaccination passport.

Three appointment-free days are offered to Université Laval students at the Université Laval Vaccination Center (Alphonse-Desjardins Pavilion) to have their vaccines recognized:

• Friday, February 11, from 8 a.m. to 4 p.m.
  • Monday, February 14, from 8 a.m. to 4 p.m.
  • Tuesday, February 15, from 8 a.m. to 4 p.m.

You may visit the clinic without appointment during these hours.

Please feel free to send us your questions by emailing Covid19@ulaval.ca.

10 février 2022